Michelle gravid med sitt 19:e barn



"Amerikanskan Michelle Duggar, 42 år, har upptäckt att hon är gravid med sitt 19:e barn.

-Jag hoppade upp och ner, 'Tack gode Gud. Här är jag - som vid 42 års ålder trodde att mina bebisdagar var över - och du välsignar oss med ännu ett', säger hon enligt Sky News.

Den blivande 19-barnsmamman från Tontitown i Arkansas och hennes make Jim Bob driver ett fastighetsföretag och är stjärnor i den egna dokussåpaserien 18 Kids and Counting.

Michelle Duggar beräknas föda i mars nästa år. Redan nästa månad blir hon och Jim Bob farmor och farfar då äldste sonen Josh, 21 år, och hans hustru Anna väntar sitt första barn.

Veteranmamman misstänkte att hon kunde vara gravid för 19:e gången då hennes yngsta dotter, åtta månader gamla Jordyn-Grace, blev orolig av att äta av bröstmjölken. Från tidigare erfarenheter visste Michelle Duggar att det var ett tecken på att hon återigen var gravid. Av graviditetstest fick hon den "överraskande och glädjande" nyheten att det var positivt.

Michelle Duggar säger att hon mår bra och att graviditeten artar sig precis som de tidigare 18.

-Jag är så tacksam för att jag är vid god hälsa så långt och jag njuter av att leka med mina barn varje dag.

Vad det väntade barnet ska heta är ännu inte klart. Alla familjen Duggars 8 flickor och 10 pojkar heter något på J:

Josh, 21, tvillingarna Jana och John-David, 19, Jill, 18, Jessa, 16, Jinger, 15, Joseph, 14, Josiah, 13, Joy-Anna, 11, tvillingarna Jeremiah och Jedidiah, 10, Jason 9, James 8, Justin, 6, Jackson, 5, Johannah, 3, Jennifer, 2 och Jordyn-Grace, 8 månader.

Erika Christensson, Rapport"

http://svt.se/2.22584/1.1676301/michelle_gravid_med_sitt_19_e_barn

Hennes vajay-jay måste vara som sleave of wizard! Minst sagt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0