Utmaningar

Var och kollade på Sara den äldres blogg och hon har gjort ett par n00biga utmaningar, men jag är tragisk och uttråkad på en fransklektion!

Googla ditt namn plus "är" inom citationstecken. Exempel "Hanna är".
Kopiera de fem första träffarna där meningarna innehåller "Hanna är..." och lägg in dem på din blogg.
Så här blev det med mitt namn:

Hanna är det coolaste namnet som finns!!! Hanna betyder nåd. ... HANNA ÄR MIN BÄSTAVÄN <3 <3 :) PLUS ATT HANNA ÄR ETT FINT NAMN :):):)

Hannas pappa är galen i alla slags djur, mamman är snäll mot alla slags djur, Hanna är både och.

Hanna är hetare än någonsin!

Hanna är så bra! Hon är verkligen mycket vackrare när hon väger normalt.

Hanna är svår att ha på en arbetsplats eftersom hon skriker högt...

(Fast jag fuskade och tog inte de fem första, men jag försökte hålla mig till det iaf.)

Utmaning nr 2:

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Något på persiska i Denas skrivbok.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En stol, eller ett bord, eller en sladd... Man kan aldrig veta...

3. Vad såg du senast på TV?
En brittisk dokumentär om hundavel.

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Kvart över 1... Hehe.... Den är 35 över 1.

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Dena och Johanna klagar över Katakana eller whatever (japanska alfabet) Och Julia lyssnar på en bajsdålig låt som verkligen suger röv och några treor pratar och några ettor fnittrar.

6. När du senast var ute, vad gjorde du då?

Gick hem från lunchen... :)

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Kollade Saras blogg och sen försöker jag rädda situation i franskan. Om man ska få nåt gjort.... Suck...

8. Vad har du på dig?
Blå tajta jeans, lite slitna. En åtsmitande grön/svartrandig tröja och pinsamma dödskalleskor som var coola i åttan XP

9. Drömde du något inatt?
Jag minns inte, måste nog ha gjort det, för jag vaknade av att jag låg och vände och vred på mig som en spetälsk.

10. När skrattade du senast?
Jag skrattar för ofta, så det var väl innan franskan. På franskan finns det inget skratt... (höhö, host)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Mest skräp :)

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Hehe, ja verkligen.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Den var väl trevlig.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Slumdog Millionaire? Typ?

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa då?
Jag skulle köpa mig lycka. ;)

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag är rädd för borrljud och jag gillar att se på Tyra Banks Show.

17. Tycker du om att dansa?
Njaaaee

18. George Bush?
Han är typ en alien. Det säger allt.

19-20. Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Gerd. Eller Hilde eller nåt... Ehh... Whatever, orka tänka på sånt nu. Kanske 1, 2, 3 osv ^^

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Yess...

22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Typ: Gud bläddrar i sina papper och säger: "Oj, du har hamnat lite fel! Om du går till vänster så kommer du till wiccanerna och där får du återfödas. Toodles!" Och sen så knuffar nån kristen mig ur vägen för de vill in vill in dit... Det vill inte jag... Ehh... Peace. :P

23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Dena, Sara, Emma, Fanny.

Kommentarer
Postat av: ;P Naah...you know who it is!

Haha!Så jäkla roligt och lite dubbelmoraliskt alltså! ;P

Just för att du bloggade och för att det var "Je veux te voir" som spelades! :P puss

2009-03-30 @ 22:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0