Seriöst tråkigt = bloggutmaningar, LOL

Alla svar måste börja på första bokstaven i ditt namn. Lycka till!

1. Vad heter du? Hanna
2. Ett ord på fyra bokstäver: Hora
3. Flicknamn: Heidi
4. Pojknamn: Hans
5. Yrke: Hacker
6. Färg: Högblått
7. Klädesplagg: Hotpants
8. Mat: Hamburgare
9. Sak i badrummet: Handduk
10. Plats/stad: Haparanda
11. En orsak att vara sen: Hattifnattar
12. Något man skriker: Hallå!
13. Film: Hey Baberiba
14. Något man dricker: Hay-ho-liquor
15. Band: Hot Hot Heat (vilka de nu är)
16. Djur: Häst
17. Gatunamn: Hästskovägen
18. Bil: Hhh....
19. Sång: How Far We've Come
20. Aktivitet med mer än en deltagare: Halebop-SMS

Jag utmanar ALLA som läser detta!


Vad gör du just nu: Sitter på lektion, fast vi har ingen lärare och jag gjorde klart uppgiften för ganska längesen.


Är det roligt:
Nej, för fan. Geografi är väl kul, men det här suger ju. Sen har vi samhällskunskap. Det är väl snarare intressant än kul.

Berätta om din äckligaste spya:
Jag har typ aldrig spytt... Host... Men jag vet inte, senaste gången jag spydde var då jag var magsjuk och då var jag väl fjorton år eller nåt, gissar jag på. Sen spydde jag väl en hel del sån där vit, mjölkig, bebisspya som unge. :P Det är ju ganska äckligt.

Okej, det låter ju jobbigt. Brukar du spy ofta då: Nej.

Berätta om den du känner som du tror spyr oftast:
Ehh... Julia brukar vara magsjuk ofta så hon kanske spyr oftast. Hon dansar väldigt bra, vilket inte har med saken att göra, men det är ju om henne iaf. :P LOL!


  1. Gå till "mina bilder"
  2. gå till den 6:e mappen
  3. ta sedan den 6:e bilden i den mappen, lägg upp bilden på bloggen och skriv något om bilden!
  4. utmana sedan 6 bloggare att göra samma sak.


Tänkte typ ha den som bakgrundsbild förut. Fan vad läskig den är. Typ som Saladfingers. Vad tänkte jag med?


Kommentarer
Postat av: Saris Paris

HAHA sjukt roligt bild, men jag håller med om att den är läskig!

2009-04-01 @ 20:08:06
Postat av: Saras Kompis

HOHOHO i like rusty spoons

2009-05-03 @ 12:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0