En helt annan lista

Födelsedagsklappar! Allt man önskar sig som man inte fick under julen.

Mobil (min funkar knappt)

Volumespray från KMS (Vit och grön flaska, CP-dyr, men asbra)

En hårborste (haha, jag vet, vem önskar sig en jävla hårborste i julklapp? Men det har stor betydelse. Den ska vara stor och helst fyrkantig och i trä, en sån som Marita har, ger en massa fluffeffekt!)

Presentkort på Kicks eller smink i allmänhet (behöver bland annat en ny mascara och en ny foundation och har inga fina ögonskuggor)

En rakhyvel (woooooooooooh, asså då menar jag en sån där Veet, som är bra och man inte cuttar ihjäl sig med (dyr))

Penslar som passar bra till oljemålning (fan vad snabbt de blir slitna, så hellre bara en och skitdyr än en massa och helkassa)

Oljefärg (helst vit, för den är nästan slut)

Kuddkrig och pyjamasparty.

**Fyller på den senare, behövde egentligen bara någonstans att skriva upp allt så jag inte glömmer det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0