NEW MOON TEASER!!!

THE TWILIGHT SAGA: NEW MOON trailer in HD


Blääääää. Jag vet inte ens vart jag ska börja. Jag orkar inte skriva mycket så det får bli en punktlista:

- What the crap is Laurent doing there?
- Det ser apfult ut att Jasper tar sats innan han springer mot Bella.
- Tagningarna är tråkiga, men de är i alla fall sammanhängande till skillnad mot Twilight.
- Edward har gubbkläder.
- Bellas papercut ser fullständigt random ut.
- Jag tycker att Kristen Stewart oftast agerar bra men genom hela trailern känns hon som en planka.
- Är det ens en trailer??? Det känns snarare som om det är en sneakpeak med uppgift att skrämma alla tjejer eftersom Edward sticker. Jag menar, endast typ tre scener. Kan man inte få lite action i alla fall i slutet av trailern???
- Bad bad CGI. Seriöst Jacobs varg ser ut som en animerad Disney-films karaktär. Men jag gillar tanken, det ser dock tyvärr puckat ut.
- Iiiiiiiiiiiiiiiii! Snacka om att förstöra en film och franchise genom att brådska.


Tjoo
Emma

Kommentarer
Postat av: Saris Paris

Asså hahah skulle just blogga om den! haha jag skrev till och med i ditt draft men det blev nå strul! Tusan också, håller med på alla punkter och asså jag skäms. Bad acting och fan bad script. Det blir cheezy och allmänt ointressant liksom. Det är som att hela filmen ba: Piiiiiiiiiip. Det kommer inte vara någonting som är intressant och trailern sög. Plus att hur kul är det att spela in det där alltså? Nä usch, tumme ner alltså!

2009-06-01 @ 15:44:49
Postat av: Anonym

Verkligen

2009-06-01 @ 22:29:36
Postat av: Hanna

Jag tror jag dog. Fan vad hårt det där sög. Och vad var det för jävla ögonbrynshöjning?? Har bella någonsin höjt på ögonbrynet? Fast det värsta var ju den dåliga animeringen av wolfie-jacob.

2009-06-03 @ 11:49:27
Postat av: Anna

Hahaha! Håller med!Fast jag tycker fortfarande att han-som-jag-inte-ens-vill-nämna-vid-namn äckelEdward kan gå och ta sig först av allt. Please, radera honom ur mitt minne!!!!!!!

2009-06-07 @ 16:44:38
URL: http://hollome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0