Heeeeeeeeeeeeeeeeej


ASKUL!!! Sjukt RANDOM!

Iaf

Jag jobbar ju nu på hemslöjdsföreningen. Det är väldigt chill. Jag är mest av tiden på muséet och idag skar jag mig i tummen, det kom ganska mycket blod. Blä.
Jag jobbar på muséet mellan 10-16 på tisdagar till fredagar. 

Jag glömde min mobil hos Daniel igår så därför lär jag inte svara. :) Ring hem till mig istället (är hos pappa) eller skriv på MSN, ska hämta den sen nån gång i veckan.

Jag SKA försöka hinna skriva mina fanfics, känner mig stressad nu. Sitter och stickar sockar for the moment :P hahaha (jag har blivit inspirerad på jobbet (åååh, älskar att kunna använda såna uttryck))

PUSS

*EDIT: HAR TILLBAKA MIN MOBIL NU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0