Det regnar.

Idag bestämde Emma sig för att vara lite kreativ till skillnad mot i vanliga fall. Resultatet är denna video som helt gick över styr in editing. Psykigt? Ja. Men det skiter hon i för det var roligt ändå!





Försök inte att förstå den, för det går inte. Jag har själv försökt utan vidare framgång. Jag kan dock konstatera att Movie Maker är okej i Vista - där det faktiskt går att arbeta utan att datorn hänger sig diverse gånger - men fortfarande saknar vissa funktioner jag vill ha. Å andra sidan är Movie Maker tio gånger bättre än uppdateringen Windows Live Movie Maker jag provade idag som är apdålig - man har ingen kontroll alls på till exempel ljudspår. Konstigt, det är mer som ett bildspelsprogram än ett videoredigeringsprogram. Hm, det luktar snyltning... Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Testa Adobe Premiere

2009-06-15 @ 19:51:04
Postat av: Emma

Men det kostar ju pengar!

2009-06-16 @ 12:48:53
Postat av: Anna

Hahaha!!! Vad roligt att du gör så fina dokumentärer om regn, Emma! Älskar den där låten, nu måste jag ju se amelie från montmartre igen... eller viss är det därifrån den kommer???

2009-06-16 @ 19:30:22
URL: http://hollome.blogg.se/
Postat av: Emma

Jajamensan, den kommer därifrån.

2009-06-18 @ 11:53:13
Postat av: hanna

den heter för övrigt comptine d'un autre été l'après midi och är av Yann Tiersen. :)

2009-06-23 @ 16:41:26
Postat av: Anonym

Öh, ladda hem så är det gratis :)

2009-06-23 @ 19:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0