Vill ni veta en psykig sak?

Inatt när jag försökte sova hände en freaky sak. Det var ganska sent och jag låg och tittade på ljuset som blir när den automatiskt lampan utanför mitt fönster och min mörkläggningsgardin tänds. Då hörde jag ett konstigt ljud, lampan tändes och jag förvånade mig själv med att omedelbart tänka: "Det är sant. Det finns aliens, och nu har det kommit för att hälsa på. Precis som på film." I ungefär tio sekunder kändes det så, sen släcktes lampan och jag insåg att det väldigt konstiga ljudet nog var tvättmaskinen.



Jag tror att det är någon sorts konstig abstinens. Ett år utan godis, utan ostkrokar, utan chips och utan läsk. Hur ska det gå? Egentligen skulle det vara utan popcorn också men det blev det snart ändring på. Ni skull bara veta hur många gånger jag har önskat att jag inte bestämt mig för det här och berättat det för så många. Blä. Jag har aldrig ätit så mycket mackor förut.

Nu ser jag på skidskytte, tuggar tugummi (ingen sväljande i år) och längtar till imorgon när jag ska få finbesök. ;) Att vi inte setts på hela jullovet, hur gick det till?

Kommentarer
Postat av: Saris Paris

Nämen Emma! Hahaa roliga aliens som kommer till jorden för att tända och släcka lampor och låta konstigt haha!



Asså sjuuukt, jag fattar inte hur du ska klara det. Men det går nog om man stoppar in en frukt eller en macka när man är sugen på något ;)



Yesss, ska vi högläsa VÄrmen idag?

2009-01-08 @ 11:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0