Städar mitt rum

Har nyss kommit hem från Anders och Monia och tagit hand om deras ungar medan de jobbade nere i källaren. Det blev en hel del gnäll och pip och lite tårar här och där, men jag klarade det bra. Jag fick den minsta att sluta gnällgråta och fick honom att äta och sådant.
Var på stan med Emmeli igår efter skolan, det var roligt. Sedan var jag på SSU hur länge som helst. För det var styrelsemöte. Det verkar som att jag får åka till Malmö nästa helg på kurs. Det taggar jag! Måste leta rätt på grejer och sådant. Fast iofs kan jag packa och sådant på typ torsdag.
Anyway.
Imorgon kommer Dena hit, det blir roligt. Måste plocka undan kläderna som täcker golvet och soffan i mitt rum. Litet jäkla rum, man kan ju knappt gå här inne (eller så beror det på kläderna, vet inte).


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nä jag fick inte åka till Malmö, så skit i det.

2009-01-19 @ 11:55:00
URL: http://hemmasara.blogg.se/
Postat av: Saris Paris

Ska vi inte gå på bio i helgen?

2009-01-20 @ 11:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0