Sockerbakis

Blä...

Åt ju en massa godis igår. På skolan köpte jag mer än nödvändigt för mig och sen på kvällen såg Sara och jag på film så då åt jag ännu mer godis typ.
Det var fett med nice att vara med Sara, men det var fett med ovärt att jag skulle käka en massa godis som värsta svullot.

Nu på morgonen känner jag mig lite död. Dricker kaffe och hoppas på att få bort det svullna bomullet från hjärnan. Är lika sockerbakis som ett Biafrabarn i en folktom godisaffär... Okej... Det kanske var en lite dåligt liknelse. Ofta Biafrabarnet skulle äta så mycket godis.
Anyways.



Pappa fyller år idag. Känner mig verkligen inte wwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeig nog för att hoppa runt och sjunga allsånger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0