Jävla äckelidiot

Nyss ringde en random kille, som verkade vara i min ålder. Han ba "hej" och började snacka och sa att han var från pite när jag frågade vem han var och han sade att han hade fått numret från någon som kände mig... Och jag tänkte "jaha en busringning" och då började han ba
"spelar du innebandy?"
"nej"
"spelar du fotboll"
"nej"
"hur gammal är du?"
"ööh, 16"
"är du fjortis?"
"Är du?"
"Ja kanske lite. Har du msn?"
"...kanske, men vafan spelar det för roll? Det är inte som att du kommer få den. Ring aldrig igen, hejdå" och så lade jag på luren i hans öra. Allt var inte i den där ordningen, men whatever.
Förresten. Hans telefonnummer var 0706954080 och jag kopierade det här från eniro, ring gärna och terrorisera honom (eller skicka brev eller var kreativ). Inte för att jag uppmuntrar till brottslighet.

Pontus Karl Erik Sundqvist

070-695 40 80

Fäktvägen 3 94473 PITEÅ





Usch.

Kommentarer
Postat av: Saris Paris

HAHA Nej vad psykigt! Jävla störd kille alltså, nice vad du svarade till honom men det är ju fan mysko att han bara "fick" ditt nr. Aja han får ju sin fare share nu när du lagt ut hans uppgifter så att man kan terra honom like forever!

2009-01-10 @ 22:51:17
Postat av: Emma

Du skulle ju skrämt honom eller nåt genom att säga konstiga saker.

2009-01-11 @ 13:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0