En liten nyårsbekännelse sort of...

Ja, det är ju något datum idag. Och jag har inte suttit vid datorn förrän ikväll så det är därför jag publishar det här så sent istället för att ba "00:00 090101". Hur som helst tänkte jag fira det här fina nya året (som jag ser starkt fram emot eftersom att jag vet att det kommer hända en massa spännande grejer och mycket roligt (iaf för mig)) tänkte jag berätta några grejer om mig (som förmodligen låter udda, (och är udda, antar jag)).

Sex saker som jag avslöjar för allmänheten bara för att 2009 skall välkomnas högtidligt och fint (och ja, allt har kring ämnet "mat" att göra för mig):

1. Jag står inte ut med att någon rör vid mig när jag äter, speciellt inte stryka mig över ryggen, och jag gillar alltså inte heller om någon petar på mig med armbågen vid matbordet eller sitter för nära eller liknande.

2. Höga sväljljud när någon dricker (fyfan!). Iaf jag försöker tänka på att svälja utan höga klunkningar och liksom få det smooth så att det inte låter och känner mig generad om jag dricker något kring folk, fast de flesta tänker säkert inte på det lika mycket som jag gör.

3. Tugga med öppen mun. Det är så sjukt jävla äckligt, speciellt om det blir som värsta geggan och ljudet av det är också värsta hemskt och iaf jag vill inte vetas av det som håller på att malas ned och smältas i folks munnar. Det finns säkert andra som vill se det och är hemskt intresserade av att glo på den där gröten, kanske de vill smaka på det också?

4. (Okej, det här har inget med mat att göra men iaf): Smutsiga öron. Jag obsessar lite med rena öron, jag använder sällan tops och sånt, men mina öron är alltid rena. Jag tvättar dem med tvål bakom och vid alla vrår och hörn. Om folk har vissa "prickar" av typ nå slags smuts, kan jag bli psykig av att först stirra på öronen i HORROR och sen undvika att titta på det.
Jag tror att jag blev lite förstörd någon gång under början av högstadiet då en viss person hade en massa öronvax liksom utanpå hörselgången och jag typ dog lite grann av illamående. Hur fan lyckas man med att ha så jäkla mkt öronvax där liksom??

5. Jag tycker det är jobbigt med ljudet av folk som kysser varandra, (vilket inte heller har något med mat att göra, men whatever, vissa gillar ju att utbyta räkost och sånt från varandras munnar så det är sort of rätt iaf). Det där smackande ljudet skänker obehag i hela mig, speciellt när jag inte ser att de kysser varandra, utan när jag bara hör ljudet. Säkert något messed up från när jag var liten...

6. Sara säger att jag ler konstigt. Tydligen. Vilket kanske kan göra att andra människor tappar matlusten av att se på mig (btw så tappar jag typ aldrig matlusten, kan äta när någon pratar om att äta bajs, klunkar högt, rör vid mig, har skitiga öron, tuggar med öppen mun och sedan kysser någon smackande).



Btw så var jag hos sjukgymnasten och jag har tydligen ett snett bäcken, det är därför jag får ont i höfterna. Det har blivit snett för jag har överrörliga leder och därför är det svårare att hålla ihop min kropp. HOHO!



Okej, ingen kanske bryr sig om det här, men om någon skulle orka läsa så kanske den personen ba WTF??? och blir typ asrädd och ba NEJ döda mig inte, galna kvinna!



Men det var värt det. Obviously.

Btw så utmanar jag Emma och Sara att göra likadant, och även alla andra som läser detta och känner sig intrigued att följa upp. Puss. Kopiera detta till era bloggar (random people som ser detta):
Gör en numrerad lista på UDDA egenheter, som folk förmodligen inte vet, för det är något du inte skyltar med precis. Angående antalet, så ha detta i åtanke: "the more the merrier" och "less is more". Det kan vara något du gör eller något som du stör dig på som andra gör eller något du känner ibland eller så. Komplettera gärna din lista med bilder också.
Och om du nu har suttit och läst det här fetstilta så kommer din hjärna att ätas på ett YTTERST plågsamt sätt av en massa zombies, samt att djävulen kommer att våldta dig om och om igen i evigheternas evighet i helvetet om du inte gör din egen nyårsbekännelse. Och det värsta är att hela år 2009 kommer bli SJUKT förstört för dig och du kommer tänka på hur annorlunda ditt år hade kunnat vara om du fick lätta på ditt hjärta.

That's all.

Kommentarer
Postat av: Saris Paris

Jamen du ler som snett ibland och det är ofta som du ler halvt. De flesta ler liksom med hela munnen hahah : P

2009-01-09 @ 00:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0