Jag har gjort en lista

Okej, jag har gjort en lista. Det är en månad och tretton dagar kvar tills jag fyller år typ. Och då blir jag sjutton. Och sjutton måste ju seriöst vara den mest ovärda åldern ever, eftersom att allt man gör är att vänta på att bli 18.

Hur som helst så har jag ju varit en duktig kicka, och har en massa kvar att göra som jag vill göra innan jag blir "vuxen". Så jag har gjort en lista på tolv saker.

VEM VILL HJÄLPA MIG FÅ IHOP DEN?

Typ ingen.

Whatever. Ska man få nåt gjort så måste man göra det själv.

Jag ska berätta vad det är på den så småningom (om någon bryr sig) och typ under tiden då jag fått dem avklarade. Ba, "Nu har jag strukit nr 1 från listan och det var..."

Och nu ska jag äta frulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0