Hqll^dùr1

O, ni inte fmrstod det dùr d^ùr det s*rfùr qtt tqngetbordet hùr i Frqnkrike ser helt gqlet ut: Vet ni hu l^ng tid det tog fùr ,ig qtt ionse vqrfùr jqg inte kunde loggq in n^gonstqns: Det *r sjukt ,ed jobbigt qtt behmvq tùnkq p^vqrendq bokstqv jqg skriver; D*frùd skq jqg koncentrerq ,ig toqlt nu och skrivq s^qtt det blir lù*sbqrt:

Jag sitter pa skolan och sitter vid datorn eftersom jag inte har lektion nu. Inte alls idag till och med. Haha, funny story.

Alternativ 1: Jag gjorde bra ifran mig pa provet, i alla fall sa bra jag kunde. Jag kande inte for att prova mig fram i ett okant passé composséland. Det muntliga provet kunde val gatt battre, men jag kunde inte hjalpa att jag inte forstod vad han sa... ;)

Alternativ 2: Jag sog totalt.

Kontentan ar i alla fall att jag kommer att fa privatlektioner eftersom de tyckte att det skulle bli for svart for mig att hanga med den andra gruppen. Jag fordrar att saga att det var valdigt hog niva pa alla andra som ar har i veckan.

Men man maste se det positivt; nu far jag en ledig dag och jag kommer sakert att lara mig mer pa privatlektionerna.

Jag glomde den kara USB-kabeln, annars hade ni kanske fatt se lite bilder. Hur som helst, det ar fruktansvart fint har. Utsikten fran mitt rum ar magnifik. Ett jattehogt brant berg. Forsta natten har gick jag och lade mig tidigt bara for att det skulle bli morgon och jag kunde oppna det stora franska fonstret och titta pa utsikten. Varmt ar det ocksa. Nu orkar jag inte skriva mer..

Vi far se om jag far tillfalle att skriva nagot igen! Tjohopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0