EPIC ANTI-FAIL!!!!

Åh, crap. Vi fick flygtiderna till Frankrike idag och jag börjar verkligen blir nervös. Jag är oroligt att jag inte kommer att fatta nåt. Men det ska bli så jäkla roligt!

När vi hade möte idag undrade rektorn om det var någon steg 2. Och jag och Fanny började skruva på oss, och sa sen typ samtidigt:

"Steg 1."

Ja, så kan det gå.

Men i alla fall, alldeles nyss fick jag för mig att kolla mejlen och det visade sig att jag fått mejl från skolan som vi kommer att gå på. Och vi har blivit tilldelade en värdfamilj!!

"Couple in their fifties, history teacher and engineer, open minded who tries to make students
appreciate France. Verny beautiful house with a swimming pool with a wonderful view on the mountain
Ste Victoire. About a 30 minute walk to IS. Bus lines 1 and 20 stop at "Les Peintres", bus lines 9 and
21 stop at "Brunet".



Ah, jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ta mkt kort och ha lagom roligt. Satsa på att hitta en snygg fransman. Och ha roligare med honom. Det är värt det. Man gillar fransmän. Fast italienare är större tydligen, men det spelar ingen roll, plus att italienare är mycket sliskigare. Kör på fransmän. Du behöver inte förstå vad han säger, det är ändå säkert bara något vackert för det går inte att säga något fult på franska. :D

2009-02-06 @ 17:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0