Borde se på Supernatural istället

Alltså jag har verkligen inget att göra, så jag passar på att ladda upp lite bilder från friluftsdagen och så. Jag sitter här uppe vid datorn för jag försöker undvika att måsta se på På Spåret med mamma och Uffe.


Sjukt fin utsikt över den svarta backen. Bilden behöver dock vridas till höger vilket ni säkerligen ser. Jag stör mig galet mkt på att det är snett. Dör typ inombords. Men utsikten var iaf underbar.


Alldeles alldeles underbart...


Snacka om det ultimata vara-i-vägen-djuret.


Jag, posade så sjukt mkt den dagen.


Anna, Dena och Sofia.


Och dessa brudar far iväg till tjotahejti i helgen. <3 Kommer vara fett med konstigt att de är borta nästa vecka, kan inte förstå det. I pray to the Lord att de får en alldeles alldeles underbar upplevelse i Tyskland och Frankrike!

Kommentarer
Postat av: Fannie

RE: kan bero på att de va hans mamma som skrev :P





,,



ja fett me skoj ^^ ÄNTLIGEN börjat packa :D

2009-02-13 @ 21:32:51
URL: http://hjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0