För att den här tjejen måste man bara mobba!

Emma och jag satt och kollade på total eclipse of the heart videor och råkade stöta på en video med en liten tjej, RealKatrinaWilliams, som skulle sjunga den och jag tänkte aawww, det här blir nog jättefint. Men... eeh... fyy??? Och sen kollade vi på andra av hennes videor och skrattade ihjäl oss och jag kommenterade lite överdrivet taskigt och tänkte, jamen den här tjejen måste väckas upp ur sin bubbla... så jag sa att hon sög basically.


Vacker sångröst right?

Jag skrev typ att hon sög och hon svarar: Reply, yeah this definetly not my best video. I sounded horrible in this. Have u seen my other ones????

Jag orkar inte svara på det. Och ja det har jag.... Det lät inte bättre.

En kommentar på när hon sjunger Jesus Take The Wheel: OMG seriously if ur going kept singing dont put videos of you signing on youtube
PLZ IM DOING YOU A FAVOR WHEN I SAY STOP SINGING U SUCK!!!!


Och en annan lite mer smooth (men som säger samma sak): well its great that you said you love God.
i agree so do i.
but maybe God's will isnt for you to sing.
maybe its somthing else.
and if it is, then get singing lessons.


Hur som helst har hon gjort ett försök till att förklara sig lite...

Hahahahahaha!

Det är roligt att hon påstår att hon använder sin horribla "fake voice" för att undvika stalkers (??) och av samma skäl berättar att hon inte heter Katrina Williams, vilket jag finner lite komiskt eftersom att hennes youtube namn är RealKatrinaWilliams. Jag får känslan att hennes hjärnkapacitet inte räcker till för att ljuga om det där.

Detta säger Emma om det på msn:

Jag tycker snarare att det känns som att hon vill visa att hon är den riktiga och alla andra är fejk även om hennes namn faktiskt är fejk och det inte finns någon som skulle vilja utge sig för att vara henne eftersom hon sjunger så dåligt.

Såhär kommenterar någon den (hon skriver nåt om att hon inte är ful): Oh, then that changes everything XD you're not ugly... ._. just your "fake" voice made me want to kill myself and scrap my face in the concrete :/ aha :P

Och en annan säger: r u wearing clothes i m a LITTLE concerned

Jag vet att ni skäms över att skratta åt henne, men det är okej, hon kan inte svenska ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHA. Jag låter så torr! Som världens tråkmåns! Haha. Awesome.

2009-08-11 @ 15:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0