Bodyshop

Igår gick Daniel och jag på stan, jag hade fått ett par timmars rast från hundvaktning. Hade tagit natten med Hedda och hon väckte mig, überpigg och leksugen, typ 5 på morgonen, och sen hade jag torkat kiss och allt det där som hör till tills mamma vaknade, men då skulle hon ändå jobba så jag fick ha hand om henne typ hela dagen ändå.


Hur som helst. Tidigare hade Daniel (hoppas att jag får skriva allt detta för honom) gått in till Bodyshop och sagt att han inte var gay, men att han ville lära sig ta hand om sin hy i ansiktet eller nåt. Så han hade fått prova nå ansiktstvättkit eller så.


Vi gick tillbaka dit och jag gick för att lukta på alla bodybutters. Har velat köpa nån sån jättelänge, men aldrig kommit till skott för 1. är rädd för att det ska klia och 2. att jag ska tröttna på lukten och bli illamående av den istället. Jag fick hjälp av en tjej och fick två små burkar med prover på jordgubb och shea.

Daniel stod vid kassan. När jag var färdig med mitt gick jag fram till honom och ställde mig bredvid honom. Tjejen som hjälpte honom var hon som hade hjälpt honom förut när han var där, hon verkade nöjd med att ha lyckats att sälja och sådär (han kom ju tillbaka!!). Hon var lite översminkad, men söt. Hon började prata om medlemskap, frågade om jag hade medlemskap när Daniel sa att han inte hade det. Hon antog att vi var ihop, och/eller så ställde hon frågor som i förhoppning om att jag skulle vara en syster eller kompis eller en liten rosa elefant.

Hon började prata om medlemskap och att man kan dela på det också och sa att man får erbjudanden när man fyller år eller nåt. Daniel sa senare att han tyckte att hon verkade lite hetsig när hon pratade om sånt som antydde att vi skulle bo tillsammans eller nåt (lol). Jag märkte ju att hon verkade lite, ööhm, sur över att han skulle vara upptagen, så jag gottade mig över den egoboosten att få vara en nagel i hennes öga (och att jag måste ha sett ut att vara över myndig ålder). Jag började plocka lite hår från hans tröja också som för att markera mitt territorium utan att det ser ut som att jag anstränger mig (för då verkar jag ju hotad, vilket får henne att känna att hon är bättre). Och jag lyckades! Haha! Askul. Jag log skitbrett när vi gick ut därifrån. Är fortfarande glad över det där.

Snacka om egoboost när jag fått vara BÄTTRE än en söt bodyshop tjej som också är mycket äldre än mig! :D JAG VANN!! HAHAHA!

Daniel förstörde dock glädjen lite när jag pratade om det här med att säga att han kan gå tillbaka dit och säga "tjejen som var med mig, det är bara en kompis *blinkblink*". Då blir jag ägd. Fail.

Hoppas att han inte gör så.

Hedda håller på att bajsa i mitt rum nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0