AFA vafan?



Läste på blondinbellas blogg att hennes blogg hade blivit hackad av AFA!! HAHAHA! Vad fasen håller AFA på med? Bekämpa fascister.... Och rädda alla små söta djuren... Och FÖRSTÖRA!

Och AFA failade också (som de oftast gör, för det de kan bäst är ju att kasta sten och det kommer man inte så långt med), för Blondinbella är rik och kan kirra biffen:

"Bloggen blev hackad av AFA nu på kvällen. Har svårt att uttrycka min ilska för det bara väller inom mig. Jag har fått flådda minkar på mig av dom, dödshot och ständiga försök till att stänga ner bloggen. Det är fruktanstvärt hur såna som dom får hålla på i Sverige ostraffat. Men jag ger mig aldrig. Nu är bloggen tillbaka, tack vare duktiga tekniker hos Spotlife och att jag betalar 80 000 per år för ett bra back-up-system..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0