Klyscha

Jag är klumpig

Aj, jag föll

Jag fångade dig

Är du rädd?

Nej

Du är skitsnygg

Jag älskar dig

Varför älskar du mig?

Sprolla, jag har ingen personlighet

Jag älskar din personlighet

Jag älskar dig för den du är

(ditt utseende alltså)

Du är så smart Bella, jag älskar dig

Nä jag älskar dig mer!

Du kan inte förstå hur djupt min kärlek till dig går, människa

Åh

Skitsamma

Du är så snygg

Mitt hjärta slår för dig när jag hör din röst

Om jag kunde drömma skulle jag drömma om dig och om ljudet av ditt hjärta

Så länge vi båda andas

Hallå? Jag är död

Ja du är snygg!

Du borde inte älska mig

Jag är farlig

Och jag är klumpig

Jag älskar dig


/Emma och Hanna på svenskan (alla blev nog ganska trötta på vårt tjat om Twilight)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0