Veckans flippar och floppar, (ja, jag måste skriva en sån, för jag är halvt om halvt irriterad och otroligt uttråkad)

Flipp:

Att myssnacka om livet och sådant filosofiskt med någon kompis och bara bli härligt djupa och få värsta insikter om saker. Det är asnice och folk går misste om något då de vägrar att bli lite härligt djupa bara för att de ska vara några NO-nissar/egentligen är rädda för att tänka på sånt som inte går att förklara.

Brända mandlar. Det är asgott. Fast man vill inte ha mandlarna. De förstör wowfaktorn, så man vill liksom bita runt mandlarna och spotta ut dem sen.

Flopp:

Töntbloggare med hyperkass självkänsla som skriver smörigt och störande och VARJE inlägg ba "vad tkr ni om det?". Visst, ibland kanske man har nån vettig fråga, men inte varje gång bara för att få kommentarer!

Töntbloggare som smörar för andra bloggare i kommentarer, t ex de flesta kommentarerna i Blondinbellas blogg, bara för att få besökare på sin egen blogg. Falska kommentarer om ba "åh vad fint hoppas att det blir roligt" som om man ens skulle bry sig och jag vill bara spy på människor.

Att vara rädd. Det suger. Jag har blivit värsta mesig de sista dagarna och kan knappt se på vanliga saker utan att känna en HJÄLP! känsla. Aspsykigt. Och otroligt läskigt.

Att sitta ensam inne på MSN och inte ha något att göra medan andra har ett liv. Det talar för sig själv.

Kommentarer
Postat av: Saris Paris

Vadå jag frågar saker i varje inlägg jag gör. Och det gör jag för att bjuda in människor istället för att låta värsta självupptagen och sur gubbig.

2008-09-29 @ 12:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0