Utökning av idén

Okej. Vi satt på Balder och åt lunch idag och pratade om det här. 
Emma och jag ska alltså ta bussen till skolan på stilbytardagen och Emma ska sitta och smygfilma mig. Jag ska ha en fotboll/basketboll under tröjan och jag har tänkt låna mammas skinnjacka och kanske Emmelis T-shirt med "bebis" tryck på om jag får. Det blir asnice. Och då ska jag sitta där i bussen och ha mina skolböcker i en systembolagskasse och prata i mobil. Jag ska sitta och prata med en kompis om "festen" och vilken bitch barnmorskan är som försöker få mig att sluta dricka och röka. Om det är någon som tittar på mig konstigt så ska jag utbrista "vad glor du på?! Va? Är det du eller jag som ska klämma ut det här eller? Nä just det!".
Det enda problemet är hur jag ska kunna hålla minen. Jag skrattar ju typ åt allt.
                                                                                                                                              
                

Jaja, vi får väl se. Det är ju inte än i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Fannie

Så jäkla bra de kmr bli :D

2008-09-08 @ 00:05:32
URL: http://hjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0