Trött

Är så trött att jag håller på att dö. Sara och jag var på simträning. Och jag är verkligen EXHAUSTED! Tänkte måla lite idag och öva fiol men... Det hände ju inte! Är helt enkelt för trött! Och sen så skrev jag faktiskt typ två meningar på uppsatsen om antiken. Mm... Men imorgon borde jag hinna efter skolan...

ASSÅ SHIT! FAN VAD GORDON RAMSEY SPYR LÄTT!

Jaa... Ser på TV, ska gå och lägga mig nu.

Fattar inte riktigt varför jag skrev det här inlägget. Snackar ju inte om nåt värt egentligen.

Hejdå.



Burkväxten Carlisle forever! <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Gordon Ramsey är cool, men han spyr som sagt väldigt enkelt. Kan det vara så att det blir bra TV?

2008-09-19 @ 08:14:49
Postat av: ASSÅÅ

BELLA GILLAR ATT DRICKA BLOD. SÅ LÅNGT HAR JAG KOMMIT

2008-09-19 @ 09:33:50
Postat av: Emma

JACOB'S BOOK? REDAN?

2008-09-19 @ 11:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0