Stilbytardagen

Fick en snilleblixt och kom på det mest klockrena till stilbytardagen som kommer att komma så småningom... Jag ska vara gravid! En gravid, rökande tonåring! Yeah! Fast jag röker inte... Men jag behöver ju inte dra halsbloss, haha. Eller jag vet inte. Vi får väl se hur det blir med rökningen. Eller hela idéen i och för sig, eftersom att jag inte vet hur man ska göra en trovärdig mage. Kuddar blir förstora och konstiga med kanter och mysko form. Hur gör man en bra fejk preggo mage?

Kommentarer
Postat av: Emma

Chokladcigaretter!

2008-09-04 @ 20:28:38
Postat av: fannii

haha sjukste roliga idén!

2008-09-04 @ 23:39:10
URL: http://hjelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

HHAHHAHHA så kul!

2008-09-05 @ 09:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0