Shit asså

Inatt drömde jag att min palett var alldeles vit och hade ingen färg alls på sig. Min palett är alldeles nersmoschlad med färg egentligen. Det är inte på många ställen som plasten i botten syns... Det var obehagligt att drömma det. Som om jag aldrig hade målat någonting, utan det var bara något jag fått för mig. Ashemskt!

Häromnatten drömde jag att min klass förstörde mina tre fina penslar (vilket jag har nämnt)... Åh, värsta ångest.

Men nu kanske jag har dämpat den ångesten, eller jag vet inte. För idag har jag målat lite. Inte för att det ser nå snyggt ut... Är så trött idag så jag orkar inte anstränga min hjärna för mycket. Men snart ska den väl bli färdig! Bara jag liksom kommer till skott med det så.

Inte för att någon bryr sig. Men whatever. Måste ventilera lite tankar, för jag är alltid så slut på kvällen att jag inte orkar skriva något särskilt i dagboken annat än "Är trött".

Peace out peeps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0