Så här kul har Emma när hon stör sin broders MSN:ande

Så till saken hör att jag och Anton sitter i olika ändar av huset vid varsin dator. Istället för att skrika väljer jag oftast MSN när jag ska kontakta honom, det är bättre för min stackars hals. Anyways, mamma ringde nyss och gav Anton order om vad vi skulle äta (Mor och Far har redan ätit). Men Anton sa inte vad vi skulle äta. Så cue MSN:ande.

BTW, jag gillar att spamma Anton.


Emma säger (17:42):

jag är hungrig


Du har precis skickat en vibb.


 Du får inte skicka vibbar så ofta.


Emma säger (17:46):

jag vet att du är där


Emma säger (17:46):

smartskaft


Emma säger (17:46):

visste du att


Emma säger (17:46):

parasiter tar sig igenom foten


Emma säger (17:46):

visste du att


Emma säger (17:46):

de tar sig in i lungorna


Emma säger (17:46):

visste dua tt


Emma säger (17:46):

de tvingar dig att hosta


Emma säger (17:47):

visste du att


karlssoonn | nere säger (17:47):
kommer m 10 min


Hanna, ja jag tog spam-inspiration från Peeps. Har inte läst ut den dock. Ca 60-70 sidor in. Den är bra. Och just det, "visste du att", Centralskolan!





Grävde just fram denna i min mejlbox för att visa hur wacko min bror är. Han tog över datorn i somras och började snacka med Hanna. Jag tycker att det är ganska roligt, men jag är kanske den enda... PS Den är lite redigerad... Jag har inte lagt till saker, snarar tagit bort saker så att den inte skulle bli så lång... Också, ursäkta min brors ordförråd - han borde läsa mer!



Emma säger:
TJAh gangstah

Emma säger:
det var anton


Hanna säger:

joo, jag förstod det, wierd-o


Hanna säger:

hur är det?


Emma säger:

jorå


Emma säger:

fjårtizZzZ?


Hanna säger:

du? Jo, jag har misstänkt det, du har alltid varit lite av en mascarapetare


Emma säger:

aww :]


Emma säger:

(L9


Hanna säger:

haha

Hanna säger:
ska inte du äta glass?


Emma säger:

jag gör de, kan inte du göra två saker samtidigt?


Hanna säger:

jo, men du är ju en kille så jag förväntade mig inte det


Emma säger:

vet jag e cool

Hanna säger:
du är tjejig snarare


Emma säger:

jag har tjejer ^snarare


Hanna säger:

för att du är tjejig


Emma säger:

nej


Emma säger:

för jag har KUK :}


Hanna säger:

du vet så lite om världen


Emma säger:

nu får du prata me emmmmaaaaaa


Emma säger:
pUSSHEEJSSS <333<3<3<3<33


Kommentarer
Postat av: Hanna

HAha, jag höll på att dö av flabb. Mindes inte så mkt av den där konversationen med Anton, hihi!

Så jäkla kul spammande... Keep up the annoyingness!

2008-09-08 @ 20:45:04
URL: http://hemmasara.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är inte bara jäkligt kul, det är effektivt, eller det inbillar jag mig i alla fall

2008-09-08 @ 22:04:12
Postat av: Fanny

HAhahaah! så sköön! :D

2008-09-09 @ 01:04:28
URL: http://hjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0