Pappa diggar Håkan Hellström

Vi var hos min moster och pappa fick tag på deras Aftonbladet som låg och skräpade på bordet. Pappa bläddrar igenom och stannar på en sida med Håkan Hellström och 5 stora gula plus, varpå han utbrister:

- Man kanske borde gå och se den där Håkan. Han får ju fem plus för varenda konsert!

Ja, vad ska man göra annat än att börja sjunga Kom igen Lena. Så det gjorde jag.

Tydligen hade den som skrivit artikeln skrivit att varje låt var som en audition för Sankte Per. Jag skulle verkligen vilja se pappa på en Håkan Hellström konsert. Han ensam i ett hav av tonårsflickor. Det vore en syn det.


EGRG


Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHA JAg kan SÅ föreställa mig allt det där!! Din pappa är så rolig.

2008-09-28 @ 19:45:48
URL: http://hemmasara.blogg.se/
Postat av: Saris Paris

HAHAHAHHAH så kul!

2008-09-29 @ 12:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0