OKEEEEEEJ

Hallå. Jag har inget bättre föt mig än att sitta i Hannas rum och sno deras trådlösa internet. Dårå. Vi ska på bodypump klockan 5 så vi har lite tid att döda. Vi har typ suttit på MSN och chattat när vi inte ens sitter två meter från varandra. Fett ovärt egenetligen! Jaja, efter det och efter att jag läst lite mer Midnight Sun (bara 20 sidor kvar, ångest!) men det intressantaste av allt: efter en typ halvår lång absence från apberget bestämde jag mig för att kolla läget. Och då hittade jag det här i Hannas diarum:

2007-10-31 10.41


filip och viktor är roliga!


Ambe- säger:
jobbar?
Viktor säger:
mm
-Ambe- säger:
med vad då
Viktor säger:
va brukar ja jobba me?
Viktor säger:
reklamsortering
-Ambe- säger:
jasså är det så det kallas nu för tiden
Viktor säger:
-_-
-Ambe- säger:
^^
-Ambe- säger:
välbetalt kroppsarbete
Viktor säger:
hrmm....
-Ambe- säger:
är det inte så
Viktor säger:
nja, inte riktigt
Viktor säger:
kan inte säga att de e välbetalt


Ja, det var väl underhållande!

Och så här gick det till när jag och Hanna tävlade om vem som skulle få sista ordet i eftermiddags:

Emma säger (14:41):

Nej

Emma säger (14:41):

bajs

Emma säger (14:41):

Emma säger (14:41):

dig

Hanna säger (14:41):

och

Hanna säger (14:41):

burkväxten

Hanna säger (14:41):

Carlisle

Hanna säger (14:41):

HÅLL KÄFTEN

Emma säger (14:41):

DU KAN HÅLLA KÄFTEN!

Hanna säger (14:41):

...


Du har precis skickat en vibb.


Hanna säger (14:41):

JA PRECIS MEN DET KAN INTE DU!

Emma säger (14:41):

JA JUST DET!

Emma säger (14:42):

PALLA

Hanna säger (14:42):

Du får det sista ordet

Emma säger (14:42):

tack

Hanna säger (14:42):

vasrsågod

Emma säger (14:42):

tack så mycket



Hehe, kul humor? Nej. Och Carlisle och burkväxten, don't ask why!

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAllå!! Det där var inte särskilt sant egentligen!! Jag fick sort of också sista ordet när jag blockade dig!!! BAKSLORT!!

2008-09-17 @ 16:21:22
URL: http://hemmasara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du kan vara en bakslort!

2008-09-17 @ 16:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0