Mysko hudton my ass

Vafasen sara, det var ju bara grunden! (Kommenterar hennes kommentar på mitt senaste inlägg.) Just nu ser hon lite latino ut. Har jobbat mest med brösten för de såg helt störda där ett tag (de märkligaste saker kan ske då man adderar lite färg).

Jag tänke dela med mig av mejlet Flankis skickade.

"Det du kan och vet bättre än jag är ju hur man klarar skolan och
högstadiet. Hur är det att få betyg? Vad ska man tänka på om man vill
klara högre än G? 7:orna har svårt att skilja på kvalitet och kvantitet
hos ett arbete, ett tal eller ett prov.

Man kan ju föreläsa eller berätta om det i form av en historia.

Verkar det trist? Jag tror att såna här saker fastnar bättre om det kommer
från någon som verkligen upplevt det. Och tyvärr måste man ju ljuga lite
grann någon gång... Lärarjobbet är lite grann som att vara försäljare.

Ett annat alternativ är att leka med dom! Du kanske kan några bra
lära-känna-lekar? Kanske från konfirmationen? Nä, just det. Du torde inte
ha konfirmerat dig..."

Så vad sägs tjejor? Jag är i alla fall fett på att stå och snacka inför en grupp av småttingar som tror att de är värsta stora.

Buss!

Kommentarer
Postat av: fannii

NIIII MÅSE GÖRA DET! OCH SMTIDIGT VIS ER FILM MED PROFFEN! :D

2008-09-02 @ 23:52:58
URL: http://hjelt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hallå! Man kan ju inte lägga ut andra människors mejl. Duh

2008-09-03 @ 08:21:28
Postat av: Smartass

Exakt, det är lite weird! (?)

2008-09-03 @ 11:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0