Mauro och Sarabande

Jag ska få en tavla målad av mig av ett proffs! Fast... Vi får väl se hur naket jag går...
Aja, här är en länk av hans work:

www.mauromazzara.com och hans deviant:

http://m2mazzara.deviantart.com

Jag ska bli en av hans röda/blå serie som handlar om melankoli. Det går att hitta de verken på båda sidor. Fast det finns ju mest på hans egen hemsida!

Det ska bli fett coolt i alla fall...

Imorgon blir en målardag! Ja, visst, först skolan värsta fetlänge... men sen kommer Sara den äldre och hämtar upp mig och då ska vi måla! Det ska bli fett nice. Har inte målat sen förra veckan. Har inte övat fiol heller... Kanske borde öva lite... Mm...

Men nu när jag kom in på fiolejning, så ska jag he ut stycket jag tänkte spela upp med på konserten. Ifall jag lyckas få det bra, så egentligen borde jag öva varje dag men.... HOST



Puss!

Kommentarer
Postat av: fannii

jag e så impad at man kan spela fiol över huvu taget,, det e ju skit svårt (A)

2008-09-09 @ 01:07:19
URL: http://hjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0