Mamma är bäst!

Jag är ju hemma och är sjuk. Min mage är helt störd, så jag känner mig värsta illmående av vissa ljud och när jag tänker på viss mat. (Nej, jag är inte gravid.) Och jag fick värsta cravingen när jag låg nere i soffan under tre filtar och halvsov. Mm, vaniljvisp.
Pappa kom hem och jag ba "Kan du inte fara på affärn och köpa lite vaniljvisp åt mig? Snälla?" Han ba "Aldrig" och gick upp och lade sig å sov.
Efter en stund ringde jag mamma och bad henne köpa vaniljvisp och lite chokladpudding... Och hon ba "Nja, vi får se..." Men sen ett tag senare (vet inte hur länge, jag typ somnade) kom hon och hade köpt det! Så jag var värsta glad och hedde vaniljvisp i en skål och så...
Åt det och jag älskar verkligen vaniljvisp, ja, jag kan äta det bara så där. Men min mage crapar sig lite. Så nu har jag ont igen och mår illa... Ska typ borsta tänderna eller nåt. Blah, kan det inte vara över snart?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0