Lördagens Top Model-lek

Haha, jaa... Sara och jag ville fota. Det var fint väder idag, en perfekt dag för en photo session. Eller-hur-det-nu-stavas.
Först var vi och tränade på Träna och köpte träningskort för en termin. Och sen duschade vi och fixade till oss. Jag letade igenom Zandras rum på lite mer fjortiskläder men allt där är ju XS så det är ju typ omöjligt. Fattar inte varför hon envisas med så tajta kläder! Hon är ju lång ändå!! ...Men aja. Det slutade med att jag bara lånade hennes gamla klasströja, som var gangsterstor. Hihi!

Nu pladdrar jag för mkt. Vi försökte klä oss som fjortisar iaf. Och lekte sen Top Model på stan. Tills jag tröttnade. Gud, vad folk glodde! Hihi!













Yes, det var det det. Hade lite problem att bestämma vilka bilder jag skulle ta, men whatever. Hope you all enjoy our top model geekiness!!

BUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0