Jag vet inte om nån tkr det här är roligt, men jag gör det iaf, bakslortar!

Hanna säger:

TJABBA


jonas säger:

TJA


Hanna säger:

WAS MACHST DU??!


jonas säger:

absolut ingenting. durå ?


Hanna säger:

har nyss arrivat till der schule


jonas säger:

snyggt. logga in på datorn direkt va? visar bara hur datanördig du är Hanna


Hanna säger:

alla är datanördiga... ju... sluta mobbas, bakslort!


jonas säger:

hahahha sluta skriv bakslort. det är så jävla fult


Hanna säger:

smilfink är fulare. bakslort är fett med coolt


jonas säger:

hahaha va?!?!?? bakslort är till och med svårt att säga


Hanna säger:

det är aslätt att säga, bakslort!


jonas säger:

vad fan betyder det??!?!


Hanna säger:

bajskorv... typ.. lort från baken liksom


jonas säger:

är jag det? verkligen? är det så du tycker?


Hanna säger:

nädå du är bäst


jonas säger:

tack. annars hade mina knogar varit i ditt ansikte


Hanna säger:

hahahaha jag kanske ska passa mig, haha


jonas säger:

ja de tska du. är fett med arg


Hanna säger:

haha är du? varför?


jonas säger:

haha jag är inte arg. aldrig på dig. du7 är min bästis


Hanna säger:

hahaha sweet


jonas säger:

är inte jag din bästis? tack. hora


Hanna säger:

jo, visst, vi är bästisar och hora kan du va själv, bakslort


jonas säger:

hahahaha jag läser det hela tidne som bak slort. inte baks lort


Hanna säger:

vad är en bak slort?


jonas säger:

exakt. det är ingenting. så jag blir förvirrad


Hanna säger:

hahaha, men sluta läsa det på ett dyslektiskt sätt eller nåt


jonas säger:

alltså. jag trodde alltid att det stavades dyslexisk.... antar väl att jag är dyslektiker


Hanna säger:

hahaha jaa kanske


jonas säger:

haha jaa. vad har du för lektion nu? Studenten


Hanna säger:

naturkunskap


jonas säger:

hur känns det att vara student?


Hanna säger:

fett med coolt, antar jag


Alltså, det här var i onsdagsmorgon... Det var längesen Jonas var inloggad. Livet känns så trist utan honom.

...Aja, nu ska jag sluta skjuta upp uppsatsen om Sapfo.
Ajöss!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag editade lite, för att man ska orka läsa allt. Tog bort och drog ihop... så meningarna är lite mysko. Jonas använder aldrig punkter t ex, där har jag dragit ihop det då han har hett flera postningar. MM... Här ska det vara politiskt korrekt!!

2008-09-25 @ 20:27:19
URL: http://hemmasara.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är bra, att du redigerar, bevare mig väl om vår blogg inte var politiskt korrekt!

2008-09-26 @ 08:13:08
Postat av: juonas

hahah jag skriver aldrig hela meningar.. bara så att du ska måsta arbeta mer för att göra det läsligt

2008-10-02 @ 07:04:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0