High School Musical OMG

Hej det är som är Ulrika!
Hemmasara har varit jäätte snälla som låter mig blogga på deras blogg för mamma låter mmig inte skapa en egen. Jag har faktiskt lyckats övertala tjejerna om att skapa en Veckans Outfit kategori. Men jag har ingen kamera så dom får ha det!

Omg, så spännande med mitt första inlägg!

Jag är HELT besatt av HSM! Och jag har suttit på IMDB och youtube och allt möjligt och läst ALLT om HSM. Det ska komma en tredje film i höst och sen en FJÄRDE i nästa år! O.M.G.!

Har läst att Zac Efrons pappa ska spelas av Arnold Schwarzenegger. (Den som spelade pappan fick en släng av lunginflammtion och kunde inte gå och speciellt inte dansa eller sjunga.) Åh, herregud. HUR ska vi överleva? Tänk om Zac också smittas!!

 Omg, så heta!

/Älskar HSM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0