Fragment av kvällens chatt med Jonas:

Asså, jag vet. Less is more. Men jag har fan raderat hur mkt som helst! Men guuuud vad flummiga vi blir!!!



jonas säger:

gillar du oboy

Hanna säger:

jaaa, oboy är drömmen om drömmen

jonas säger:

hahahahaha

Hanna säger:

det är fett med coolt

jonas säger:

en reklam jag aldrig glömmer

jonas säger:

är den där as dåliga reklamen

jonas säger:

då dom blandar oboy

jonas säger:

då dom hånglar

Hanna säger:

mm, det är härligt

Hanna säger:

gott hångel

jonas säger:

HAHA du har typ prövat också

Hanna säger:

hahaha, nää, inte med oboy

Hanna säger:

det är väl nåt man måste göra innan man dör antar jag

jonas säger:

HAHA

jonas säger:

ja

Hanna säger:

du vet en sån här lista... ha sex på flygplan, hångla med oboy i munnen...

Hanna säger:

sen kommer jag inte på nåt mer

jonas säger:

HAHA VA ÄR DET EN LISTA

jonas säger:

EN TJEJ SA DOM DÄR SAKERNA ÅT MIG

jonas säger:

OCH HON BA JAG VILL GÖRA DOM

Hanna säger:

HAHAHAHA

Hanna säger:
JAA VADÅRÅ??!?
jonas säger:

så hon stal dom av en lista huh ?

Hanna säger:

Hah, va?

Hanna säger:

JAG FÅR VÄL HA MIN EGNA LISTA MED TVÅ PUNKTER OM JAG VILL!!! BAKSLORT!

jonas säger:

haha jag är inte arg på dig

jonas säger:

men på en annan tjej

jonas säger:

hon sa att hon ville ha sex på ett flygplan och hångla med oboy

Hanna säger:

vilken?

jonas säger:

sen jag ba okej coolt du har bra fantasi

Hanna säger:

det var ju jag

jonas säger:

nej

jonas säger:

det var det inte

Hanna säger:

hahha qué?

jonas säger:

en annan tjej sa det åt mig

jonas säger:

och hon hade tydligen inte hittat på det

jonas säger:

vilken tjuv

Hanna säger:

hade hon inte?

Hanna säger:

Det hade jag

jonas säger:

jaså???

Hanna säger:

vilket gör mig mkt mer fett med coolt

jonas säger:

det kanske var du

Hanna säger:

HAHAHAHA

jonas säger:

jag är ganska förvirrad

Hanna säger:

du är knäpp

jonas säger:

DU kan vara knäpp




jonas säger:

juste vet du att smiley på svenska är smilfink

Hanna säger:

HAHAHA

Hanna säger:

ÄR DET???

jonas säger:

ja

Hanna säger:

AHAHAHAHAHAH




Hanna säger:

visste du att myror har inga hjärnor

jonas säger:

HAHA har dom inte?

Hanna säger:

de har typ nervkluster

jonas säger:

så jävla dåliga HAHA

Hanna säger:

HAHAHA jag veeet!

Hanna säger:

undra hur det skulle vara att inte kunna tänka...

jonas säger:

eller hur

jonas säger:

fan vad tråkigt att vara en myra

Hanna säger:

haha aa, det suger säkert

jonas säger:

jag tror inte att myror tänker alltså

Hanna säger:

undra hur de har sex

jonas säger:

HAHA fan vad ointressant

Hanna säger:

kan myrer bli kåta?


jonas säger:

undrar hur sniglar har sex

Hanna säger:

de sätter väl sig på varandra och sticker in nåt i den ena

Hanna säger:

HAHAHA

jonas säger:

bra idé

jonas säger:

haha

Hanna säger:

totally




jonas säger:

men du pussgumman

jonas säger:

jag ska titta på tv elrel något

Hanna säger:

okej, pussgubben

jonas säger:

pussgurka

Hanna säger:

pussbanan

jonas säger:

haha

jonas säger:

pusspäron

Hanna säger:

pussbuss

jonas säger:

hejdå

jonas säger:

sötnos

Hanna säger:

hejdå

Hanna säger:

bakslort

jonas säger:

hora

jonas säger:

fuck uyou

Hanna säger:

HORA?

Hanna säger:

Hora kan du va själv!

jonas säger:

HAHA

jonas säger:

vad är en bakslort

jonas säger:

det låter lortigt

Hanna säger:

jag vet inte

Hanna säger:

jag tror att det är bajs

Hanna säger:

hahahah

jonas säger:

jag ska dra nu iaf

jonas säger:

hejdå

Hanna säger:

hejdå

jonas säger:

lort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0