Fett med drygt!

En så otroligt dryg dag idag!!!

Är stolt över mig själv, för jag skrev klart uppsatsen om Sapfo i tid och skickade in den. Men samtidigt så var det otroligt långtråkigt för när jag hade gjort det hade jag inget att göra på historian och sen hade vi NK prov och då fick man ju sitta där och spela skissa och gissa på passagen i 40 minuter, för det fanns inget att göra.

Det ilar i mina tänder, har proppat i mig en massa godis (mest brända mandlar, men jag spottar ut mandlarna, så det är väl bara brända då).
Är sur på tandläkaren... Jag har ofta ont i huvudet och käken, biter mig i tungan (har korsbett) men ändå ska jag inte få tandställning. Det är så evil!

Nääää.... Vad kan man göra? Ska på fiol snart, är för rastlös för att kunna skriva eller måla eller spela sims. Vill fara och träna, men det är en oträningsdag idag. Fett med drygt i all fall.

Nu babblar jag bara om det här för att jag inte har nåt att göra, borde inte göra det, jag gör bloggen ovärd med mitt ovärda babbel. Förlåt. 

Tror att jag ska borsta tänderna...

Ajöössss

Kommentarer
Postat av: Kurt

Skissa och gissa äger!

2008-09-26 @ 16:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0