Den GALNA (...) helgen

Sara och jag for till Viktor för att ha filmkväll.



Vi hade köpt in massor av godis och andra onyttigheter.



Vi såg på skräckisar...

                                          

Viktor och jag blev väldigt rädda...



Speciellt Viktor!!



Men det kanske inte hade så mycket med filmerna att göra...





Morgonen därpå hade jag hittat ett random ben som jag höll i. Det var lite oväntat, va?



Sen bar det av till Emma som alltid är lika glad att se oss.



Det blev desto mer livat när Sara och jag fick presenter. <3



Ja, det var allt för nu!



Peace out!

Kommentarer
Postat av: Saris Paris

Vad fint att du tog med alla fejsbilder på mig bajskorv! Du måste skicka alla bilder till mig sen!

Installerade The Sims btw and it's chill man!

2008-09-14 @ 17:53:39
Postat av: emma

Asså, smyg ta bilder på mig!

2008-09-14 @ 19:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0