Artsy fartsy

Jaja... Du bloggar fint Sara.
Lite typiskt mig att glömma att ens be om underskrift hemma... Hehe!
Men jag har faktiskt sort of haft fullt upp! Praktiskt taget skissade jag och klippte och klistrade hela söndagen. Nu har jag börjat måla. Men känner mig kritisk till vad hon gör med sin högra hand eftersom det inte blev relevant längre. Förut var det det (kanske) men inte längre... Funderar på att klämma in en bomullstuss i näven på henne, men hon håller det lite fel, så det blir mysko. Åsså är den högra sidan alldeles för rak (jag var lat och drog en rak linje) för att vara vuxet kvinnlig. Men aja. Det är för sent för att sudda nu, för jag har börjat måla! Ha!
Det var meningen att jag skulle måla ganska opakt och använda artificiellt ljus... Men nu blir det transparent (än så länge i alla fall) och ljuset faller alldeles för mjukt... Jag är ärligt talat inte ens helt hundra på var ljuset ens kommer ifrån... Hm... Aja... Nu ska jag fortsätta! Sen ska jag ner och äta någonting (jag är inte hungrig efter lunchen på Taj Mahal, men det känns som att jag borde äta för sakens skull). Och därefter har jag musikteori på Midgårdsskolan klockan fem. Sen ska jag fortsätta måla. Japp, det var planen.

Buss!

(P.S. Känner mig lite taskig och tråkig när jag berättar om vad jag målar utan att bifoga en bild. Ha ha... Men jag orkar inte och skäms lite över att det är så ofärdig... Eller vafasen.... Nu tar jag fan en bild och lägger upp. jävla skitsnack.)



Fyfan. Tavlor ser precis lika störda ut som människor gör på kort. Det blir alltid mysko med proprtioner och blabla.

Kommentarer
Postat av: Emma

Oj, vad snygg den var! Alltså tavlan... Den ser verkligen realistisk ut. Men hörrödu, vad tog du bilden med? Glöm inte underskrift imorgon så glömmer jag inte Övernaturligt & Co.

2008-09-01 @ 16:42:27
Postat av: Nej så rå snygg alltså! lite mysko hudton men härligt!

2008-09-02 @ 11:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0