Sure, sure

Alltså. Truth time. Jag har snackat med some peeps.

Men iaf. Jag vet inte om jag vill gå här på UIG. Det är jävligt sent att få cold feet. Det är en asfin skola och jag kan bara säga bra saker om den. Men jag DÖR verkligen utan estetik! JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖR. Man märker inte hur man saknar en sak förrän man verkligen faktiskt saknar den saken.

Men om det mot all förmodan skulle finnas någon plats ledig på Bild o Form på Midgård (ja, det är där jag vill gå, för då kan jag ha värsta bra bildundervisning och få en massa utlopp för all min kreativitet och jag skulle kunna gå och öva fiol och saxofon på rasterna och det skulle vara asnice. Jag skulle älska det.) så skulle jag ändå sakna språket. För det var ju mest därför jag valde UIG in the first place. Jag är bra på att lära mig språk. Det är roligt och det är en bra merit och bra kunskaper att ha med sig liksom. Självklart kan jag läsa språk på Midgård också, men då blir det ingen tyska steg 1.

Aja anyway. Nu börjar IKK:n. Jag ska snacka med SYO:n och mamma och så får vi se om det händer nåt annars får jag väl leva så här ändå. Att typ dö varje lektion och vara så rastlös att jag dör. Det kliar överallt. Fritiden räcker inte för mig.



Vive la France


Kommentarer
Postat av: josse

Haha! Ja jag slapp vara med till slut, han liksom bara gick ut och smällde igen dörren efter sig ;)

2008-10-07 @ 14:46:53
URL: http://josssea.blogg.se/
Postat av: Saris Paris

Meeen hanna, jag trodde att denna idé som du utvecklat skulle vara hemligt, för jag har liksom sneakat hela dagen och mörkat för Irma eftersom jag trodde att du inte ville att man skulle säga det till någon! SUCK

2008-10-07 @ 15:30:54
Postat av: Fannie

asså hanna du vet att det här e sista veckan man får byta linje sen e det stopp,,

2008-10-07 @ 18:44:09
URL: http://hjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0