Random

Asså, jag fick just en friend-invite på YouTube av en hiphop-snubbe från Philly. Hm, det var liksom helt oprovocerat. Jag ser ju inte direkt på hiphop-videor på Tuban. Väldigt mysko, det verkar som om han bara addar folk. Fast det är kanske så man ska göra om man vill ha många subscribers och vänner och så vidare. Men ändå. Random.

Förresten, jag har gjort upp två eldar idag och jag är lite stolt, hehe. Skymningen över Uman är väldigt vacker just nu. Var bara tvungen att säga det, annars har jag allmänt tråkigt.

Vi hörs och syns och blah! Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Hanna

hm... aa, det var nån snubbe, artist eller nåt, som ba "I understand that you are a coldplay fan, correct me if I'm wrong blabla" och jag fick för mig att jag hade sett på nån av hans videor, men jag mindes inte... aja. Wierd.

2008-10-30 @ 18:11:24
URL: http://hemmasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0