Nya svenska YouTube...

...suger.

AAAAAAAAHhhhhhhhh, jag får huvudvärk av att tänka på det.
Jag känner för att svära jäkligt mycket, det ska jag inte göra, men jag skulle vilja göra det.
Fantomen och Fanta, huritusan har Google tänkt att det här ska fungera? Jag VÄGRAR att ställa om texten till svenska. Men det spelar ingen roll, för det gör Tuban automatiskt, YIPPI! NOT! Den känner igen IP:nummret som svenskt och då kommer det upp en ruta, alltid. Fy farao. Det spelar ingen roll hur många gånger jag ställer om till engelska. Jag dör!!!! Det är därför som jag för närvarande bor i Ryde, men det har ingen effekt what so ever.

Men värst är de bristfälliga översättningarna, och att Google tydligen verkar tro att svenskar inte haft YouTube förut. Ignorant americans! De tror alltid att de är bäst och först och störst på allting.

Det här får YT fixa annars kommer jag att mejlbomba dem.

Nä, klockan är snart halv 2 och jag ska gå och lägga mig och drömma ljuva drömmar om de dagar då YouTube fortfarande var på engelska, oavsett var du bor. Jag tänker inte skriva nåt mer just nu om Låt den rätte komma in, för jag är på för dåligt humör.

Cheers-!

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag fattar inte... Youtube är engelskt för mig?

2008-10-25 @ 10:02:56
URL: http://hemmasara.blogg.se/
Postat av: Hanna

det är väl bara att inte använda sv.youtube.com eller vare nu är. Det är väl bara att köra på den gamla vanliga! Eller?

2008-10-25 @ 10:04:11
URL: http://hemmasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0