Jag ser ut som en höna.

Jag ser ut som en struts, eller en höna eller en rödspräcklig fyllegubbe med fjunigt hår....

Aja.. Det är ljusare nu och inte liiiika gulrött som det var igår.

Enligt Sara d Ä borde jag ha använt en blåaktig blondering, för då slår det inte om till orange. Det tänkte inte jag på!

Jag känner inte för att visa mig i skolan. Jag ser ju förjävlig ut. Förresten ser det bara fult ut i allmänhet på mig med värsta blontoranget hår. För då blir tänderna gulare och ansiktet rödare. Blä.



Bajs på dig Fanny. Missleder mig i blonderingsvärlden. Du kunde åtminstone ha sagt någonting om blå blonderingsfärg (det kunde förresten min familj också ha gjort, men nej då). Men whatever. Jag är inte sur på dig. Sluta tjata om att jag anklagar dig.

Kommentarer
Postat av: Fannie

haha gnäll inte på mig, sa bara vad som va bar för mig, tänkte inte på att du hade röda pigment

2008-10-12 @ 18:53:23
URL: http://hjelt.blogg.se/
Postat av: Anderzon

haha! Man ska inte skylla på andra :p

2008-10-12 @ 21:33:44
Postat av: Fanny

BRA IDA! man måste faktiskt vara lite källkritisk hanna! ;)

2008-10-13 @ 09:11:03
URL: http://hjelt.blogg.se/
Postat av: Saris Paris

Men hallååå du skulle ha konsulterat mig först!

2008-10-14 @ 11:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0