HSM på onsdag! ;)

På onsdag ska jag och Hanna och vår kompis Hanna (Hanna är inte schizofrenisk, det är två Hannor) på High School Musical. Det är premiär den dagen (seriöst, en onsdag?) och det kan nog bli roligt. Vi får se om vi fixar lite "Go Wildcats!"-grejer.  Den visas i salong 4 som kan ta 300 personer, och när jag bokade idag var det redan borta ca 105 biljetter. Ändå är der engelskt tal, så jag hoppas verkligen att det inte är några små Disney-nördar där vars föräldrar måste läsa texten för dem för att de ska förstå.


En bild jag och Hanna L tog när vi firade våra avklarade skoterlincensprov med att se på Patrik 1,5 som för övrigt var väldigt bra. Jag säger bara: Gustaf Skarsgård!


Hej hej!


Kommentarer
Postat av: Anderzon

Jag skulle nog inte klara av att se HSM 3 med tanke på huvudrollsinnehavaren, finns det någon mer sliskig? Nåväl, jag hoppas ni får det väl! Och btw. några reflextioner från dagen finns på min blogg.

2008-10-14 @ 22:24:11
URL: http://www.erikstahl.com/weblog

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0