Blond? Nej. Gulhårig.

Haha, jaa... Mamma och jag spenderade eftermiddagen tillsammans. Hon hjälpte mig lite med IKK:n, han inte precis färdigt, men det var värt att få hennes hjälp för hon jobbar ju med sånt. Aja. Och vi blonderade mitt hår.... Och så såg vi på This Is England, sjukt bra film ändå. Åsså mitt i filmen pausade vi och sköljde ut håret och gjorde efterbehandlingen och det där....
Jag har ju röda pigment i håret, precis som mamma (hon skakade jätteofta på huvudet och frågade sig själv varför hon ställde upp på det här med att förstöra mitt hår). Håret blev förstås gult, lite halvorangeaktigt. Använde Scandinavian, Brillance, Schwartzkopf, eller varennuhette. Måste färga igen imorgon... Ska cykla ut till Ica Maxi eller nåt. De har väl öppet på söndagar... Jag VÄGRAR gå till skolan med gult hår!!! Hell no, liksom!



Hoppas få tag i Saris tomorrow, så kan hon hjälpa mig att färga håret för andra gången (A)
Peace out.

Kommentarer
Postat av: christelle

haha japp, det var nog mest solarium eller soldusch jag syftade på ;D inte direkt lägga mig på gräsmattan nu ;)

2008-10-12 @ 01:25:58
URL: http://christelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0