Bilderna, the pictures, tralala, plötiplö

Tack för att du påminde mig Emma! Här är bilderna!


Coola brudar. "Mara". Hihi, kom på det nyss. Liksom slutet av deras namn. emMA och saRA. HAHA. Fett med coolt. Jag är fett med smart.


Ledaren, hihi. Jag var en militant vegan. Jag muttrade "jävla kapitalistsvin" hela tiden typ.


Folk stirrade misstänksamt på oss - eller så vågade de inte se på oss. Man blev faktiskt arg på riktigt.


Emma snackar i sin phöne. Att hon är söt i sina flätor?!? Det borde hon ha oftare tycker jag.


Missnöjd med chokladsås i mungipan.


Sara, happy. (Hon ser antagligen Hello Kitty i regnmolnen eller nåt.)

That was all for now peeps. Som avslutning har ni här en fjortisbild på mig. Peace!


Kommentarer
Postat av: Fannie

HAhaH! fan va ni e sööööööta! :D



asså jag höll inte på att känna igen emma först :P

2008-10-05 @ 21:52:22
URL: http://hjelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0