Virus

Inte ens två dagar efter att vi omformaterat datorn har den jävla ungen laddat hem ett virus. Så, nu dyker det upp en ruta som som säger "applehebi applehebi applehebi applehebis!!!!!" var femte minut ungefär. Jag tänker inte stå ut med det.



Fanimej, tacka vet jag Linux och Mac.
Asså, dra mig baklänges. Datorn ska ut ur Antons rum.

Denna händelse till ära har jag skrivit en dikt (som jag funderar på att tonsätta):
Du sitter framför datorn och spelar WoW
dagarna i ända

även fast jag hatar det (och dig)
kan du få göra det tusenfaldt

om du ger fan i att ladda hem virus
jävla idiot
bara för att du är så ruskigt korkad och-laddar-hem-saker-du-inte-borde-ladda-hem-betyder-det-inte-att-det-inte-påverkar-oss-andra
 
säg hasta la vista till vår presario
datajäveln ska ut ur ditt rum

Antal gånger applehebi-rutan har dykt upp under tiden jag skrev detta:
4, still going strong, though
Efter att jag redigerat:
8

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAHAHA, asså emma! Det här var det bästa inlägget någonsin i vår blogghistoria! Så SJUKT jäkla roligt! Jag skrattade ihjäl mig typ och läste upp det för mamma och hon tyckte också att det var härligt. SÅ JÄVLA FUCKING AWESOME inlägg!! :D



Synd med datorn btw.

2008-11-18 @ 21:05:26
Postat av: Anonym

Kika gärna in i min blogg!



Och ha en fortsatt bra kväll.

2008-11-18 @ 21:09:41
URL: http://sarasoderberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Asså, vad kan jag säga? Jag är helt enkelt full av awesomeness.

2008-11-18 @ 21:17:17
URL: http://hemmasara.blogg.se/
Postat av: HAHAHAHHAHH

HAHAHAHAHHAHA! det var sanslöst alltså! Vem skapar ett virus som ploppar upp var femte minut och säger "applehebi applehebi applehebi applehebis!!!!!"

Antingen en liten snorunge som är fet okool eler typ världens bästa kung av romlighet. Fatta kreativiteten liksom hahha

2008-11-19 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0