USA MY ASS

Ser på Dr Phil och det handlar om OSKULDEN. Och ja... Det är en vettig människa i programmet, vilket är en mamma till en fjortonåring som är sexuellt aktiv (asså, vad tusan är det för en benämning?) och fjortonåringen (men det kan man inte säga, för det är ju hennes mammas åsikter i grund och botten antar jag). En doktor säger att en tonårshjärna är dummare än en tioårings och KAN INTE fatta sådana beslut som att ha sex. Och Dr Phil är lika konservativ som en pastor där som ba NEJ DE ÄR FÖR UNGA. Och jag blir så ARG på Dr Phil, för han tar verkligen en sida i en DEBATT, och en debattledare ska inte börja tracka på en sida i en debatt, för då blir det ju ingen riktig debatt, eller hur!! Jag blir så sur och han sade ba: "Your brain isn't fully developed and you can't make decisions about pregnancy and HIV..." Publiken aplåderade förstås och mamman ba: "What? Why not?" Och jag blir så sur. Och de blir så offended, och det fattar jag. Det är så sjukt och sen kommer det upp ett klipp om en snubbe som föreläser om avhållsamhet.

Jag vill spy på de där jävla diskriminerande amerikanerna (och speciellt Dr Phil (varför skulle han ha så jävla rätt i det här ämnet? Han är ju fan en idiot och folk är ännu mer idioter som tror att han är värsta helgonet)).

Sex är fan var och ens ensak. Utomstående människor ska inte komma in och ba NEJ DU ÄR FÖR LITEN OCH KORKAD och påstå att sex är något evil medan de själva är sådana jävla hycklare och köper prostituerade för frugan vill inte ställa upp på analsex.
Visst, självklart. Det är bättre att inte ha sex. Men man ska inte döma andra. Tonåringar kan vara mogna och även som tonåring kan man ha ett underbart förhållande och blablabla, kanske vara riktigt kåt, men det är väl för helvete bättre med vanligt sex än öronsex eller vad tusan de där kristna tonåringsamerikanerna sysslar med för att fortfarande vara pryda och fina.

FUCK YOU

Jag blir så jävla förbannad!

Och nej. Jag tänker inte byta kanal.

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med allt förutom att det faktiskt inte är dr Phils arbete att agera debattledare. Det är ju hans program så han får ta vilken ställning han vill, oavsett hur knäpp/korkad vi tycker att den är.

2008-11-28 @ 21:27:49
Postat av: Hanna

men hallå emma, visst du har rätt, men han sade ju att det skulle vara debatt. Det är bara så stört.

2008-11-29 @ 09:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0