Torture.

Asså nej. Nej. Vad händer med världen?

Nu förpestar inte bara MANGA mitt kära deviantart, utan också porträtt på Robert Pattinson!

Jag dör. Här kan man alltså inte browsa genom "most popular 8h" utan att mötas av Twilight manin. Visst, Twiligt mani är väl okej, men inte Robert Pattionson. Han ser ju ut som en häst som kört in med fejjan i ett betongblock. Och ja, det är okej att han ser ut så (ful), men det skrämmer mig ändå att små trettonåriga tjejer ändå tycker att han är het.

Och värst av allt är ju att han förpestar deviantart. Vadå? Vad är nästa grej för att allting ska bli sämre?

Robert Pattinson manga??

Och när de ändå håller på kan de väl passa på att he in Harry Potter i Gossip Girl.

Fy fan.

Tänk er Harry SMS:a GG och springa runt i höga klackar och snacka skit.

Kommentarer
Postat av: Emma

Kanske inte Harry Potter, men om Daniel Radcliffe var med i Gossip Girl skulle jag fett titta på det. Fast det gör jag ju redan.

2008-11-28 @ 13:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0