PEPPA!

Ja, nu sitter jag här och tänker på Fanny, Dena och Anna som ser på Twilight just nu.
Därför tittar jag på Twilight-grejer på Internet.

det här var ganska roligt.

Asså, peppa lördag!!! Wohoo!


OMG, jag ska flyga imorgon! Jag gillar att flyga, men det är störande med att man får lock för öronen. Och jag har nåt psycho på mitt vänstra öra som gör att jag inte får bort locket även om jag fått bort det på det andra örat. Det är mysko. Men anyways, det är fett med coolt att flyga. Fast ändå onaturligt att sitta i en plåtburk högt över havet och bort emot land.

Blö, nu ska jag gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: fannie

omg twilight omg twilight omg twilight omg twilight omg twilight omg twilightomg twilight omg twilight

omg twilight omg twilight omg twilight omg twilight omg twilight omg twilightomg twilight omg twilight

omg twilight omg twilight omg twilight omg twilight omg twilight omg twilightomg twilight omg twilight

omg twilight omg twilight omg twilight omg twilight omg twilight omg twilightomg twilight omg twilight

2008-11-21 @ 00:18:55
URL: http://hjelt.blogg.se/
Postat av: Saris Paris

Mina dansisar ska se den imorgon! :P



Högt över havet och bort i från land!

2008-11-21 @ 10:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0