HAHAHAHA!

Såhär går det om man översätter den nyaste HP-trailern till svenska med Googles översättningsfunktion.

Dumbledore: Du är naturligtvis undrar varför jag tog med er här i kväll.
Harry: Nej sir, efter alla dessa år jag bara slags går med det.

Dumbledore: Ta min arm.

Dumbledore: Harry? Jag vill att du ska träffa professor Horace Slughorn.

Slughorn: Det ni ser framför er är en nyfiken liten dryck. Det orsakar en stark förälskelse eller fixering.

Ron: Jag är kär i henne!
Harry: Okej, bra, du är kär i henne. Har du någonsin faktiskt träffat henne?
Ron: Nej, kan du presentera mig?

Speaker: I år ... det förflutna ... har en mörk hemlighet ...

Dumbledore: vad du tittar på är minnen. Detta är den viktigaste minne jag har samlat ...
Slughorn: Nu härifrån på en gång!
Dumbledore: ... det är också en lögn.

Speaker: Och bara han ...
Dumbledore: Du har valt en, Harry.
Speaker: ... kan låsa upp sanningen.

Hermione: Hej! Hon är bara intresserad av dig eftersom hon tror att du valt ett.
Harry: Men jag valt en!
Hermione: [Smack]
Harry: Okej, förlåt, äh, skojar.

Speaker: från Warner Bros Pictures ...
Dumbledore: Utan detta minne, vi låter ödet för vår värld åt slumpen.

Bellatrix: Ja!

Dumbledore: Han får inte misslyckas.

Hermione: Du behöver oss, Harry.

Harry: Fight back, du feg!

Ron: Harry!


Mina favoriter:
Ta min arm!
Utan detta minne, vi låter ödet för vår värld åt slumpen.
Och Harry och Hermiones konversation.

Kommentarer
Postat av: Saris Paris

Mahaha Google är så roligt! Skulle översätta en text från svenska till spanska då jag frågade och personen trivdes i landet och när jag skulle dubbelkolla vad den hade översatt så var det något om att hota!

2008-11-19 @ 17:43:57
Postat av: H

HAHHAHAHAHA

2008-11-19 @ 19:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0